|
Post by Sandra Huzjak on Mar 16, 2008 14:19:00 GMT -5
Dragi nastavnici engleskog jezika,
Forum je predviðen za izmjenu iskustava, prijedloge, pohvale i kritike, te opæenito komunikaciju nastavnika engleskog jezika za sve uzraste.
Veselim se našoj komunikaciji! Teacher Sandra Rodeš
|
|
|
Post by Ljiljana Tripovi on Jun 5, 2008 3:12:47 GMT -5
Congratulations dear coleguee, well done job! Working with young learners for quite a long time I have found this site very useful for students and teachers and of course parents we should cooperate closely in this time of our new curriculum tryings. In my opinion your brave step if followed from other young teachers who are to apply new methods and technologies would be something very useful for all. Best regards, lj.Tripoviæ prof.
|
|
|
Post by prof Ana on Sept 5, 2008 10:17:37 GMT -5
Poštovanje, Imam uèenika u 2 razredu koji ne želi izgovarati engleski. Prošle godine je to manje više bilo nebitno, ali on i dalje odbija ikakvu suradnju. Inaèe je odlièan uèenik, iznimno inteligentno dijete, ali ima averziju prema engleskom jeziku. Svi se osjeæamo bespomoæni, ali ovdje u Osijeku niti nema kadra, pa ni volje ni, kako kažu, sredstava za takve sluèajeve. Što ja mogu uèiniti po tom pitanju? Je li dijete samo inatljivo ili ima smanjene sposobnosti? Napominjem da roditelji odbijaju takvu moguænost.
Pozdrav i unaprijed zahvaljujem
Ana
|
|
|
Post by Sandra Huzjak on Sept 11, 2008 17:27:04 GMT -5
Draga Ana, Èesto djeca u nižim razredima odbijaju prièati na engleskom, pa ako se to zanemaruje, kasnije se pro¹iri na ostale ostale aspekte stranog jezika (èitanje i pisanje). Stoga, dijete treba potaknuti na razne naèine. Za poèetak, poku¹ajte s pjevanjem - nursery rhymes su za to idealne. One su èesto verbalno-kinestetièkog karaktera, pa dijete pomièe ruke ili èak cijelo tijelo pjevjuæi na engleskom jeziku (npr. 1,2,3,4,5 once I caught a fish alive, The Itsy Bitsy Spider, I'm a little teapot...). Nadalje, djetetu treba dati izbor da pjeva 'zborno', dakle sa ostatkom razreda, ili mu reæi da ima moguænost pjevati sam. Do sad su djeca pred tim izborom uvijek odabrala pjevati sa svima. Postepeno to pretvarajte u pjevanje u kvartetu, pa pjevanje u duetu itd. Smanjivanje sudionika pri izvedbi vrijedi i za èitanje ili razgovor (djeca nemaju osjeæaj da se gleda samo njih, a i la¹e 'prikriju' ako negdje zapnu). Inaèe je odlièan uèenik, iznimno inteligentno dijete, ali ima averziju prema engleskom jeziku' .... 'Je li dijete samo inatljivo ili ima smanjene sposobnosti?'. Ako ste naveli da je iznimno inteligentan, sumnjam da ima smanjene sposobnosti iako niti to ne treba odbaciti ovako na temelju internetskog dopisivanja. Ako je rijeè o nekoj vrsti inata, tada se radi o djetetovom ¾ivotnom scenariju i potrebne su razne metode razbijanja istih. Ako Vam je nepoznato o èemu se radi, za èitanje preporuèujem 'Koju igru igra¹?' Erica Berna, a instant æe Vam pomoæi sljedeæi tekst referiran na tu knjigu: likovna-kultura.ufzg.hr/Budjanovac%20Zivotni%20scenariji.htmNadam se da sam pomogla. Lijep pozdrav
|
|
|
Post by Sandra takoer on Sept 22, 2008 4:42:45 GMT -5
Pozdrav, sluèajno sam naišla na Vašu stranicu i oduševila se. ;D Na youtube ste stavili i sebe kako pokazujete nuresy rhyme. Ne znam kako ste to ubacili na svoje stranice, no vrlo je efektno. ;)Svaka èast. Ono što me zanima je kako rdite s ADHD-ovcima? Meni mnogi od njih u drugom i treæem razredu stvaraju velike probleme. Svaki savjet je dobrodošao. Unaprijed hvala. Sandra F., Zagreb
|
|
|
Post by Sandra Huzjak on Sept 24, 2008 17:15:44 GMT -5
Hvala na pohvalama, uvijek ih je lijepo èuti.
Hiperaktivnost (ADHD) je stanje u kojem je dijete motorièki vrlo aktivno. Treba biti svjestan da je to samo vanjski odraz velike aktivnosti uma. Ta su djeca, u pravilu, vrlo inteligentna. Takoðer ADHD uglavnom prolazi s pubertetom. U razredu, nastavnicima i ostaloj djeci, zna biti problem imati jedno (ili njih više) u razredu. Nažalost, ne postoji univerzalno rješenje, veæ individualno treba procijeniti što s kojim djetetom. Ponekad treba ignorirati neke dogaðaje (npr. moj hiperativac ponekad baca olovke i bojice sa stola jednu po jednu. Kad mu ih ponestane zastane, sagne se po njih pa opet sve ispoèetka.) Ponekad treba inzistirati na radu (npr. jedan moj uèenik odbija pisanje u treæem razredu. Tada ostalima zadam zadatak, sjednem pored njega i diktiram rijeè po rijeè).
Ono što treba zapamtiti je da ADHD mora biti dijagnosticiran. "Zloèesta" djeca za koju samo kažemo da su hiperaktivna, to ustvari nisu. Od njih se treba tražiti, kako se kaže, red, rad i disciplina. Ipak, u nižim razredima se izlazi na kraj s djeèjim nemirima ako im èesto mijenjate aktivnosti, pa puno pjevate, plešete, èitate, igrate se... i tako u krug. Uz toliko zabavnog posla biti æe stvari više pod kontrolom.
Pozdrav
|
|